poniedziałek, 6 maja 2013

HTC Desire X

Postanowiłam sobie kupić telefon, na którym również będę mogła słuchać wygodnie i w dobrej jakości muzyki. Mam go już jakieś miesiąc, więc jestem w stanie napisać swoje pierwsze wrażenia. Może na początku trochę o wadach. Trochę się o niego boję, bo nie posiada szkła gorilla glass i to jest dla mnie podstawowa wada. Kupiłam sobie folię ochronną i mam nadzieję, że to pomoże. Drugim elementem, który mi przeszkadza to bardzo słaba bateria, ale w telefonach tego typu to jest norma.



Trochę więcej o zaletach, bo telefonik mi się mega bardzo podoba. Ma bardzo wyraźny i czytelny wyświetlacz, na którym kolory są przepiękne. Dotyk działa idealnie, nie miałam z nim do tej pory żadnych problemów.Też nie miałam sytuacji, żeby telefonik się zawiesił, albo zwolnił swoje działania ;) Gram sobie w jakiem bajeranckie gierki  i też nie ma problemu. No i oczywiście ten smartfon idealnie nadaje się do słuchania muzyki, czyli do tego do czego go kupiłam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz